Κατασκευή Ιστοσελίδων
Σχεδιασμός Ιστοσελίδων (Web Design)
Αναπτύξτε την επιχείρησή σας. Δώστε την ώθηση που χρειάζεται. Στη σημερινή εποχή, δεν νοείται επιχείρηση χωρίς ιστοσελίδα. Η δημιουργία μιας ιστοσελίδας, σαφώς και είναι η καλύτερη διαφήμιση για την επιχείρησή σας και βοηθάει στη παγκόσμια προβολή της. Στατική ή δυναμική, είμαστε εδώ να σας παρέχουμε το καλύτερο εικαστικό αποτέλεσμα, λειτουργικότητα και ευκολία στη πλοήγηση, να σας τοποθετήσουμε στις υψηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης και να αρχίσετε να αποκομίζετε κέρδη.
Τα εργαλεία και οι τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:
- Γλώσσες σήμανσης: HTML, XHTML, XML
- Γλώσσες φύλλων στυλ: CSS, XML
- Σενάρια στον πελάτη (Client-side scripting): JavaScript
- Σενάρια στον εξυπηρετητή : PHP, ASP, Perl, Ruby/Ruby on Rails
- Τεχνολογίες βάσεων δεδομένων: MySQL, PostgreSQL, Microsoft SQL Server
- Τεχνολογίες πολυμέσων: Flash, Silverlight
Σας δίνουμε μια ολοκληρωμένη λύση σχεδιασμού για την ιστοσελίδα σας. Επαγγελματικό web design, πλήρη λειτουργικότητα της ιστοσελίδας, ισχυρή παρουσία στο διαδίκτυο, το τρίπτυχο μιας σωστής ιστοσελίδας. Θα κάνουμε περισσότερα από το σχεδιασμό ιστοσελίδας σας. Θα την κάνουμε να λειτουργήσει. Μερικές από τις υπηρεσίες που προσφέρουμε είναι :
- Κατοχύρωση Domain Name
- Φιλοξενία Ιστοσελίδων
- Κατασκευή Στατικών Ιστοσελίδων
- Κατασκευή Δυναμικών Ιστοσελίδων με CMS
- Κατασκευή Flash Ιστοσελίδων
- Κατασκευή e-shop
- Κατασκευή e-shop στο Facebook
- Κατασκευή Portal
- Κατασκευή Συστημάτων κρατήσεων
- Κατασκευή Ιστοσελίδων στο Facebook
- Δημιουργία Ιστοσελίδων για TV & Radio
- Υπηρεσίες Streaming
SEO (Search Engine Optimization)
Ο όρος Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων για τις Μηχανές Αναζήτησης (search engine optimization) ή αλλιώς SEO, περιγράφει όλες εκείνες τις διαδικασίες-επεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στη δομή και το περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας ώστε να είναι όσο το δυνατό πιο φιλική στις μηχανές αναζήτησης. Τελικός στόχος είναι η υψηλή κατάταξη του ιστοχώρου και η αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας μέσω οργανικών αποτελεσμάτων, δηλαδή αποτελεσμάτων χρηστών του Internet που ψάχνουν στις μηχανές αναζήτησης με τις λέξεις-κλειδιά (keywords) που αφορούν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.
Βασικό ρόλο, παίζει ο τίτλος κάθε σελίδας. Θα πρέπει να περιλαμβάνει όσο το δυνατό περισσότερες από τις λέξεις-κλειδιά που έχουν καθοριστεί. Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν επίσης ιδιαίτερη προσοχή στις h1 και στις h2 ετικέτες.
Η χρήση των λέξεων-κλειδιών είναι ζωτικής σημασίας για την επισήμανση ενός ιστοτόπου από τις μηχανές αναζήτησης. Αν στον ιστοτόπο περιλαμβάνονται περισσότερες από μια σελίδες, οι λέξεις-κλειδιά πρέπει να εμφανίζονται σε όλες. Βασικός παράγοντας, επίσης, είναι οι λέξεις-κλειδιά να συμπεριλαμβάνονται όσο το δυνατό περισσότερες φορές στον κορμό του κυρίως κειμένου της σελίδας (body text).
Μερικά αποτελέσματα αυτής της διαδικασίας είναι:
- Υψηλότερο Ranking (θέση) στις μηχανές αναζήτησης
- Υψηλότερη επισκεψιμότητα
- Αύξηση της απόδοσης της ιστοσελίδας
- Αύξηση των κερδών σας που είναι και ο στόχος σας
Διαδικτυακή Διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Τα μέσα μαζικής δικτύωσης παίζουν σημαντικό ρόλο για τους περισσότερους. Facebook, Twitter, MySpace, YouTube κ.ά. , είναι μερικά από τα πιο γνωστά. Μία σωστή διαφημιστική προβολή της ιστοσελίδας σας, δεν θα μπορούσε να τα παραλείψει. Εμείς αναλαμβάνουμε μια σωστή και στοχευμένη διαφημιστική παρουσία, σε όλα τα γνωστά μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Καμπάνιες PPC (Pay Per Click)
Pay Per Click (PPC) ή CPC , δηλαδή κόστος ανά κλικ είναι μια διαφημιστική καμπάνια στο internet η οποία χρησιμοποιείται για να αυξήσει την κυκλοφορία στις ιστοσελίδες μέσω διαφημίσεων. Όταν κάποιος ψάχνει κάτι στις μηχανές αναζήτησης, π.χ. “παπούτσια” , παράλληλα με τα αποτελέσματα που εμφανίζονται, εμφανίζονται και λιγότερα αποτελέσματα στο πλάϊ ή και στο πάνω μέρος της σελίδας αποτελεσμάτων, με διαφημιζόμενες επιχειρήσεις. Η επιχείρηση μέσω επιλεγμένων λέξεων κλειδιών και στοχευμένου ή μη κοινού, πληρώνει ανά κλικ μεγάλους παρόχους ιντερνετικών διαφημίσεων (Google AdWords, Yahoo!Marketing Search, Microsoft adCenter κ.λ.π.).Η διαδικασία που ακολουθούμε είναι :
- Κατασκευή της διαφήμισής σας
- Επιλογή του προϋπολογισμού
- Γεωγραφική στόχευση, στόχευση γλώσσας και προτιμήσεις διανομής
- Ημερομηνίες έναρξης και λήξης της καμπάνιας.
- Μια καμπάνια μπορεί να περιέχει μία ή περισσότερες ομάδες διαφημίσεων
- Επιλογή λέξεων-κλειδιών και τοποθετήσεις.
- Προσφορές για ομάδες διαφημίσεων, για μεμονωμένες λέξεις-κλειδιά ή τοποθετήσεις