Εγγραφή Πελάτη

 

__________________________________________________________________________





PDF Εκτύπωση

Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη

Η Απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη της Orange μπορεί να περιλαμβάνει τα εξής :

  • Εκτέλεση προληπτικής συντήρησης για τη διάγνωση και αποτροπή σοβαρών προβλημάτων στο μέλλον.
  • Επιδιόρθωση προβλημάτων λογισμικού (software)
  • Αφαίρεση Ιών και επιδιόρθωση βλαβών που προκλήθηκαν από ιούς (viruses) καθώς και από κακόβουλο λογισμικό παρακολούθησης και υποκλοπών (trojan, malware, adware, spyware, dialers).
  • Κατάργηση αναδυόμενων παραθύρων (pop-ups)
  • Βελτιστοποίηση του υπολογιστή σας ώστε να ξεκινάει και να λειτουργεί γρηγορότερα.
  • Εκκαθάριση περττών αρχείων και προγραμμάτων που δυσχεραίνουν τη λειτουργία του Η/Υ
  • Εγκατάσταση προγραμμάτων οδήγησης (drivers) που αφορούν τα μέρη του Η/Υ ή τις περιφερειακές συσκεύες
  • Εγκατάσταση λογισμικού
  • Έλεγχος ασυμβατότητας, conflicts, έλεγχος κατάστασης των windows και αναβαθμίσεις-ενημερώσεις αυτών
  • Έλεγχος προστασίας του Η/Υ και εγκατάσταση κατάλληλου λογισμικού προστασίας σε περίπτωση απουσίας
  • Εγκατάσταση δικτύου υπολογιστών
  • Εγκατάσταση ασύρματου δικτύου ή έλεγχος της ασφάλειας του υπάρχοντος δικτύου
  • Δημιουργία αντίγραφων ασφαλείας των δεδομένων του συστήματός σας και ανάκτηση δεδομένων από προηγούμενα αντίγραφα


Κατασκευαστές




Ακολουθήστε μας

 

Υποστήριξη

LiveZilla Live Help

Διαφημίσεις



Αξέχαστες διακοπές στο νησί της Νάξου...

Διαφήμιση