__________________________________________________________________________
Απομακρυσμένη Υποστήριξη
Απομακρυσμένη Υποστήριξη της Orange.
Η υπηρεσία αυτή σας δίνει τη δυνατότητα να σας εξυπηρετήσουμε απομακρυσμένα. Πιο συγκεκριμένα, σας δίνεται η δυνατότητα να σας παρέχουμε τεχνική υποστήριξη, εκπαίδευση και μεταφορά αρχείων. Εμείς συνδεόμαστε μέσω internet με την επιφάνεια εργασίας σας και έχουμε τη δυνατότητα είτε να σας επιλύσουμε τεχνικά προβλήματα, είτε να σας εκπαιδεύσουμε στη χρήση του Η/Υ και των διάφορων προγραμμάτων.
Όση ώρα προσπαθούμε να επιλύσουμε το πρόβλημα, ο πελάτης μας μπορεί να παρακολουθεί τις κινήσεις μας από την οθόνη του Η/Υ του.
Έχετε τη δυνατότητα λοιπόν να σας παρέχουμε τα εξής :
- Remote Support - (Απομακρυσμένη σύνδεση στην οποία βλέπουμε την επιφάνεια εργασίας του Η/Υ σας, έτσι ώστε να σας παρέχουμε υποστήριξη).
- Presentation – (Απομακρυσμένη σύνδεση στην οποία βλέπετε την επιφάνεια εργασίας του Η/Υ μας, σε περιπτώσεις που θέλουμε να σας δείξουμε κάτι).
- File Transfer – (Δυνατότητα αποστολής αρχείων από και πρός τους δύο συνδεδεμένους Η/Υ).
- VPN – (Δυνατότητα ελέγχου καλής διασύνδεσης και ποιότητας της σύνδεσης από την εταιρία μας).
Απαραίτητη προϋπόθεση για την παροχή της υπηρεσίας είναι τα εξής :
- Να υπάρχει ενεργή σύνδεση με το internet
- Να έχετε κατεβάσει το αρχείο Orange Online Support.exe το οποίο θα εκτελέσετε και θα μας δώσετε τηλεφωνικά το ID και το Password προκειμένου να συνδεθούμε στην επιφάνεια εργασίας σας
- Να έχετε προμηθευτεί τη προπλήρωμένη κάρτα* τεχνικής υποστήριξης από τις παραπάνω κατηγορίες
*Υπάρχει η δυνατότητα και για μηνιαίο ή ετήσιο συμβόλαιο