Απομακρυσμένη Τεχνική Υποστήριξη
Η Απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη της Orange μπορεί να περιλαμβάνει τα εξής :
- Εκτέλεση προληπτικής συντήρησης για τη διάγνωση και αποτροπή σοβαρών προβλημάτων στο μέλλον.
- Επιδιόρθωση προβλημάτων λογισμικού (software)
- Αφαίρεση Ιών και επιδιόρθωση βλαβών που προκλήθηκαν από ιούς (viruses) καθώς και από κακόβουλο λογισμικό παρακολούθησης και υποκλοπών (trojan, malware, adware, spyware, dialers).
- Κατάργηση αναδυόμενων παραθύρων (pop-ups)
- Βελτιστοποίηση του υπολογιστή σας ώστε να ξεκινάει και να λειτουργεί γρηγορότερα.
- Εκκαθάριση περττών αρχείων και προγραμμάτων που δυσχεραίνουν τη λειτουργία του Η/Υ
- Εγκατάσταση προγραμμάτων οδήγησης (drivers) που αφορούν τα μέρη του Η/Υ ή τις περιφερειακές συσκεύες
- Εγκατάσταση λογισμικού
- Έλεγχος ασυμβατότητας, conflicts, έλεγχος κατάστασης των windows και αναβαθμίσεις-ενημερώσεις αυτών
- Έλεγχος προστασίας του Η/Υ και εγκατάσταση κατάλληλου λογισμικού προστασίας σε περίπτωση απουσίας
- Εγκατάσταση δικτύου υπολογιστών
- Εγκατάσταση ασύρματου δικτύου ή έλεγχος της ασφάλειας του υπάρχοντος δικτύου
- Δημιουργία αντίγραφων ασφαλείας των δεδομένων του συστήματός σας και ανάκτηση δεδομένων από προηγούμενα αντίγραφα